Безупречность сервиса - привилегия нашего клиента!
 

Ценовые предложения

2008  2009  2010  2011  2012  2013  2014  2015  2016  2017 

01 августа 2017   окончен

Мүгедектер ұйымдары арасынан арнайы киімді және аяқ киімдерді бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру


Мүгедектер ұйымдары арасынан арнайы киімді және аяқ киімдерді бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру 


Тапсырыс берушінің (Ұйымдастырушының) атауы: «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС
1. Құжаттың атауы: Tender.sk.kz порталында Мүгедектер ұйымдары арасынан арнайы киімді және аяқ киімдерді бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы №334586 хабарландыру.
2. Сатып алуға бөлінген сома: ҚҚС-ны ескермегенде 2 444 582,95 теңге.
3. Баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен аталған сатып алуға қатысуға ниет білдірген ықтимал жабдықтаушы Tender.sk.kz порталындағы электрондық сатып алулар ақпараттық жүйесінде тіркеуден өтуі, электрондық сандық қолтаңба (ЭСҚ) алуы және төмендегі мәліметтер мен құжаттарды қамтуы тиіс бір баға ұсынысын ұсынуы қажет:
- ықтимал жабдықтаушының атауы, нақты мекенжайы;
- жеткізілетін тауарлардың атауы, сипаттамасы және саны (маркасын/моделін, өндірушінің атауын және шығарған мемлекетті көрсетумен), орындалатын жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атауы және көлемі;
- тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету орны және мерзімдері;
- тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің ҚҚС ескерілмеген, тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге байланысты шығындар қосылған бірлік бағасы және жалпы құны;
- ықтимал жабдықтаушының мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің электрондық көшірмесі;
- лицензияның электрондық көшірмесі (сатып алу шартында міндетті лицензиялауға жататын қызмет көзделген жағдайда);
- техникалық сипаттама (баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен сатып алу туралы хабарландыруда техникалық сипаттама болған және ықтимал жабдықтаушының техникалық сипаттаманы ұсынуы туралы талап болған жағдайда);
- сатып алуға қатысушының мәртебесінің сәйкестігін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (сатып алуды Холдингтің Сатып алу қағидасының 99-тармағында аталған ықтимал жабдықтаушылар арасында өткізу көзделген жағдайда).
4. Баға ұсыныстарын ұсынуды бастау мерзімі – 2017 жылғы 1 тамыз сағат 10:00.
5. Баға ұсыныстарын ұсынудың соңғы мерзімі – 2017 жылғы 8 тамыз сағат 10:00.
6. Сатып алу туралы шарт сатып алу қорытындысы туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік 10 күннен 25 күнге дейінгі мерзімде жасалады.
7. Қосымша ақпаратты және анықтаманы 8 (7172) 97-43-44 телефоны арқылы алуға болады.
Ықтимал жабдықтаушылар электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі туралы барлық қажетті ақпаратты www.tender.sk.kz сайтында немесе 8(7172) 55-22-66 телефоны арқылы ала алады.
8. Ықтимал жабдықтаушының баға ұсынысын ұсынуы хабарландыруда және сатып алу туралы шарттың жобасында қарастырылған шарттарды сақтаумен тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға және қызметтерді көрсетуге келісім білдіру нысаны болып табылады.
9. Қоса берілетін құжаттардың тізбесі:
 

Объявление об электронных закупках
специальной одежды и обуви среди организаций инвалидов способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение


Наименование Заказчика (Организатора): ТОО «КазМунайГаз-Сервис».
1. Наименование документа: объявление о проведении электронных закупок специальной одежды и обуви среди организаций инвалидов способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение под  №334586 на портале Tender.sk.kz.
2. Сумма, выделенная для закупок: 2 444 582,95 тенге без учета НДС.
3. Потенциальный поставщик, изъявивший желание участвовать в названных закупках способом запроса ценовых предложений, должен пройти регистрацию в информационной системе электронных закупок на портале Tender.sk.kz., получить электронную цифровую подпись (ЭЦП) и представить одно ценовое предложение, которое должно содержать следующие сведения и документы:
- наименование, фактический адрес потенциального поставщика;
- наименование, характеристики и количество поставляемых товаров (с указанием марки/модели, наименования производителя и страны происхождения), наименование и объем выполняемых работ, оказываемых услуг;
- место  сроки поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг;
- цену за единицу и общую цену товаров, работ и услуг, без учета НДС, с включенными в неё расходами, связанными с поставкой товара, выполнения работ, оказания услуг;
- электронную копию свидетельства о государственной регистрации потенциального поставщика;
- электронную копию лицензии (в случае, если условиями закупок предполагается деятельность, которая подлежит обязательному лицензированию);
- техническую спецификацию (в случае, если в объявлении о проведении закупок способом запроса ценовых предложений содержалась техническая спецификация и требование о представлении потенциальным поставщиком технической спецификации);
- электронные копии документов, подтверждающих соответствие статусу участника закупок (в случае, если проведение закупок предусмотрено среди потенциальных поставщиков, перечисленных в пункте 99 Правил закупок Холдинга).
4. Срок начала представления ценовых предложений - 10:00 часов 1 августа 2017 года.
5. Окончательный срок представления ценовых предложений - 10:00 часов 8 августа 2017 года.
6. Договор о закупках заключается в сроки от 10 до 25 календарных дней со дня подписания протокола итогов.
7. Дополнительную информацию и справки можно получить по телефону: 8 (7172) 97-43-44.
Всю необходимую информацию об информационной системе электронных закупок потенциальные поставщики могут получить на сайте: www.tender.sk.kz или обратиться по телефону: 8(7172) 55-22-66.
8. Представление потенциальным поставщиком ценового предложения является формой выражения его согласия осуществить поставку товара, выполнение работ, оказание услуг с соблюдением условий, предусмотренных в объявлении и проекте договора о закупках.
9. Перечень прилагаемых документов:



Документация


01 августа 2017   окончен

Кофе-брейк, қабылдаулар, банкеттер қызметтерді 2017 жылға баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру

Кофе-брейк, қабылдаулар, банкеттер қызметтерді 2017 жылға
баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру

Жылыту қазандықтарына техникалық қызмет көрсету бойынша қызметтерді 2017 жылға баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу «Самұрық Қазына» ұлттық әл-ауқат қоры» акционерлік қоғамының Директорлар кеңесінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы №126 хаттама шешімімен бекітілген «Самұрық Қазына» ҰӘҚ» АҚ-тың және акцияларының (қатысу үлесінің) елу және одан көп пайызы меншік немесе сенімгерлік басқару құқығында тікелей немесе жанама ТҮРДЕ  «Самұрық Қазына» АҚ-қа  тиесілі ұйымдардың тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алу қағидасының 12-тармағына сәйкес және «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС Байқаушы кеңесінің шешімі (2016 жылғы 11 қарашадағы №16/2016 (107) хаттама) негізінде жүргізіледі.

Осыған байланысты сатып алу жеңімпазымен жылыту қазандықтарына қызмет көрсету бойынша қызметтерді 2017 жылға сатып алу туралы шарт «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС-ның 2017 жылға арналған тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді жылдық сатып алу жоспары бекітілгеннен кейін жасалатын болады.

Тапсырыс берушінің (Ұйымдастырушының) атауы: «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС
1. Құжаттың атауы: Tender.sk.kz порталында Кофе-брейк, қабылдаулар, банкеттер қызметтерді баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы №334463 хабарландыру.
2. Сатып алуға бөлінген сома: ҚҚС-ны ескермегенде 2 869 898  теңге.
3. Баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен аталған сатып алуға қатысуға ниет білдірген ықтимал жабдықтаушы Tender.sk.kz порталындағы электрондық сатып алулар ақпараттық жүйесінде тіркеуден өтуі, электрондық сандық қолтаңба (ЭСҚ) алуы және төмендегі мәліметтер мен құжаттарды қамтуы тиіс бір баға ұсынысын ұсынуы қажет:
- ықтимал жабдықтаушының атауы, нақты мекенжайы;
- жеткізілетін тауарлардың атауы, сипаттамасы және саны (маркасын/моделін, өндірушінің атауын және шығарған мемлекетті көрсетумен), орындалатын жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атауы және көлемі;
- тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету орны және мерзімдері;
- тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің ҚҚС ескерілмеген, тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге байланысты шығындар қосылған бірлік бағасы және жалпы құны;
- ықтимал жабдықтаушының мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің электрондық көшірмесі;
- лицензияның электрондық көшірмесі (сатып алу шартында міндетті лицензиялауға жататын қызмет көзделген жағдайда);
- техникалық сипаттама (баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен сатып алу туралы хабарландыруда техникалық сипаттама болған және ықтимал жабдықтаушының техникалық сипаттаманы ұсынуы туралы талап болған жағдайда);
- сатып алуға қатысушының мәртебесінің сәйкестігін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (сатып алуды Холдингтің Сатып алу қағидасының 99-тармағында аталған ықтимал жабдықтаушылар арасында өткізу көзделген жағдайда).
4. Баға ұсыныстарын ұсынуды бастау мерзімі – 2017 жылғы 31 шілде сағат 18:00.
5. Баға ұсыныстарын ұсынудың соңғы мерзімі – 2017 жылғы 08 тамыз сағат 12:00.
6. Сатып алу туралы шарт сатып алу қорытындысы туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік 10 күннен 25 күнге дейінгі мерзімде жасалады.
7. Қосымша ақпаратты және анықтаманы 8 (7172) 97-43-36 телефоны арқылы алуға болады.
Ықтимал жабдықтаушылар электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі туралы барлық қажетті ақпаратты www.tender.sk.kz сайтында немесе 8(7172) 55-22-66 телефоны арқылы ала алады.
8. Ықтимал жабдықтаушының баға ұсынысын ұсынуы хабарландыруда және сатып алу туралы шарттың жобасында қарастырылған шарттарды сақтаумен тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға және қызметтерді көрсетуге келісім білдіру нысаны болып табылады.
9. Қоса берілетін құжаттардың тізбесі:
 

способом запроса ценовых предложений

Закупки услуг по техническому обслуживанию котлов отопления на 2017 год способом запроса ценовых предложений проводятся в соответствии с пунктом 12 Правил закупок товаров, работ и услуг акционерным обществом «Фонд национального благосостояния «Самрук-Қазына» и организациями, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия) которых прямо или косвенно принадлежат АО «Самрук-Қазына» на праве собственности или доверительного управления, утвержденных решением Совета директоров акционерного общества «Самрук-Қазына» от 28 января 2016 года Протокол №126  (далее – Правила закупок) и на основании решения Наблюдательного совета ТОО «КазМунайГаз-Сервис» (Протокол №16/2016 (107) от 11 ноября 2016 года).

В этой связи, договор о закупках услуг по техническому обслуживанию котлов отопления на 2017 год с победителем тендера будет заключен после утверждения соответствующего годового плана закупок товаров, работ и услуг ТОО «КазМунайГаз-Сервис» на 2017 год.

Наименование Заказчика (Организатора): ТОО «КазМунайГаз-Сервис».
1. Наименование документа: объявление о проведении электронных закупок услуг по организации кофе-брейков, фуршетов, банкетов способом запроса ценовых предложений под  №334463 на портале Tender.sk.kz.
2. Сумма, выделенная для закупок: 2 869 898 тенге без учета НДС.
3. Потенциальный поставщик, изъявивший желание участвовать в названных закупках способом запроса ценовых предложений, должен пройти регистрацию в информационной системе электронных закупок на портале Tender.sk.kz., получить электронную цифровую подпись (ЭЦП) и представить одно ценовое предложение, которое должно содержать следующие сведения и документы:
- наименование, фактический адрес потенциального поставщика;
- наименование, характеристики и количество поставляемых товаров (с указанием марки/модели, наименования производителя и страны происхождения), наименование и объем выполняемых работ, оказываемых услуг;
- место  сроки поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг;
- цену за единицу и общую цену товаров, работ и услуг, без учета НДС, с включенными в неё расходами, связанными с поставкой товара, выполнения работ, оказания услуг;
- электронную копию свидетельства о государственной регистрации потенциального поставщика;
- электронную копию лицензии (в случае, если условиями закупок предполагается деятельность, которая подлежит обязательному лицензированию);
- техническую спецификацию (в случае, если в объявлении о проведении закупок способом запроса ценовых предложений содержалась техническая спецификация и требование о представлении потенциальным поставщиком технической спецификации);
- электронные копии документов, подтверждающих соответствие статусу участника закупок (в случае, если проведение закупок предусмотрено среди потенциальных поставщиков, перечисленных в пункте 99 Правил закупок Холдинга).
4. Срок начала представления ценовых предложений - 18:00 часов 31 июля 2017 года.
5. Окончательный срок представления ценовых предложений - 12:00 часов 08 августа 2017 года.
6. Договор о закупках заключается в сроки от 10 до 25 календарных дней со дня подписания протокола итогов.
7. Дополнительную информацию и справки можно получить по телефону: 8 (7172) 97-43-36.
Всю необходимую информацию об информационной системе электронных закупок потенциальные поставщики могут получить на сайте: www.tender.sk.kz или обратиться по телефону: 8(7172) 55-22-66.
8. Представление потенциальным поставщиком ценового предложения является формой выражения его согласия осуществить поставку товара, выполнение работ, оказание услуг с соблюдением условий, предусмотренных в объявлении и проекте договора о закупках.
9. Перечень прилагаемых документов:
 

Документаци

Протокол итогов


31 июля 2017   окончен

Техникалық қызмет көрсету жабдықтар мен жүйелер / Желдеткіш жүйелер мен жабдықтар қызметтерді 2017 жылға баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру


Техникалық қызмет көрсету жабдықтар мен жүйелер / Желдеткіш жүйелер мен жабдықтар қызметтерді  2017 жылға
баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру

Жылыту қазандықтарына техникалық қызмет көрсету бойынша қызметтерді 2017 жылға баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу «Самұрық Қазына» ұлттық әл-ауқат қоры» акционерлік қоғамының Директорлар кеңесінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы №126 хаттама шешімімен бекітілген «Самұрық Қазына» ҰӘҚ» АҚ-тың және акцияларының (қатысу үлесінің) елу және одан көп пайызы меншік немесе сенімгерлік басқару құқығында тікелей немесе жанама ТҮРДЕ  «Самұрық Қазына» АҚ-қа  тиесілі ұйымдардың тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алу қағидасының 12-тармағына сәйкес және «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС Байқаушы кеңесінің шешімі (2016 жылғы 11 қарашадағы №16/2016 (107) хаттама) негізінде жүргізіледі.

Осыған байланысты сатып алу жеңімпазымен жылыту қазандықтарына қызмет көрсету бойынша қызметтерді 2017 жылға сатып алу туралы шарт «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС-ның 2017 жылға арналған тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді жылдық сатып алу жоспары бекітілгеннен кейін жасалатын болады.

Тапсырыс берушінің (Ұйымдастырушының) атауы: «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС
1. Құжаттың атауы: Tender.sk.kz порталында  Техникалық қызмет көрсету жабдықтар мен жүйелер / Желдеткіш жүйелер мен жабдықтар қызметтерді баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы №334455 хабарландыру.
2. Сатып алуға бөлінген сома: ҚҚС-ны ескермегенде 2 142 214 теңге.
3. Баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен аталған сатып алуға қатысуға ниет білдірген ықтимал жабдықтаушы Tender.sk.kz порталындағы электрондық сатып алулар ақпараттық жүйесінде тіркеуден өтуі, электрондық сандық қолтаңба (ЭСҚ) алуы және төмендегі мәліметтер мен құжаттарды қамтуы тиіс бір баға ұсынысын ұсынуы қажет:
- ықтимал жабдықтаушының атауы, нақты мекенжайы;
- жеткізілетін тауарлардың атауы, сипаттамасы және саны (маркасын/моделін, өндірушінің атауын және шығарған мемлекетті көрсетумен), орындалатын жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атауы және көлемі;
- тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету орны және мерзімдері;
- тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің ҚҚС ескерілмеген, тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге байланысты шығындар қосылған бірлік бағасы және жалпы құны;
- ықтимал жабдықтаушының мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің электрондық көшірмесі;
- лицензияның электрондық көшірмесі (сатып алу шартында міндетті лицензиялауға жататын қызмет көзделген жағдайда);
- техникалық сипаттама (баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен сатып алу туралы хабарландыруда техникалық сипаттама болған және ықтимал жабдықтаушының техникалық сипаттаманы ұсынуы туралы талап болған жағдайда);
- сатып алуға қатысушының мәртебесінің сәйкестігін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (сатып алуды Холдингтің Сатып алу қағидасының 99-тармағында аталған ықтимал жабдықтаушылар арасында өткізу көзделген жағдайда).
4. Баға ұсыныстарын ұсынуды бастау мерзімі – 2017 жылғы 31 шілде сағат 18:00.
5. Баға ұсыныстарын ұсынудың соңғы мерзімі – 2017 жылғы 08 тамыз сағат 10:00.
6. Сатып алу туралы шарт сатып алу қорытындысы туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік 10 күннен 25 күнге дейінгі мерзімде жасалады.
7. Қосымша ақпаратты және анықтаманы 8 (7172) 97-43-36 телефоны арқылы алуға болады.
Ықтимал жабдықтаушылар электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі туралы барлық қажетті ақпаратты www.tender.sk.kz сайтында немесе 8(7172) 55-22-66 телефоны арқылы ала алады.
8. Ықтимал жабдықтаушының баға ұсынысын ұсынуы хабарландыруда және сатып алу туралы шарттың жобасында қарастырылған шарттарды сақтаумен тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға және қызметтерді көрсетуге келісім білдіру нысаны болып табылады.
9. Қоса берілетін құжаттардың тізбесі:

 

Объявление об электронных закупках
Услуг по техническому обслуживанию климатического (кондиционерного) оборудования и систем/вентиляционных систем и оборудования на 2017 год
способом запроса ценовых предложений

Закупки услуг по техническому обслуживанию котлов отопления на 2017 год способом запроса ценовых предложений проводятся в соответствии с пунктом 12 Правил закупок товаров, работ и услуг акционерным обществом «Фонд национального благосостояния «Самрук-Қазына» и организациями, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия) которых прямо или косвенно принадлежат АО «Самрук-Қазына» на праве собственности или доверительного управления, утвержденных решением Совета директоров акционерного общества «Самрук-Қазына» от 28 января 2016 года Протокол №126  (далее – Правила закупок) и на основании решения Наблюдательного совета ТОО «КазМунайГаз-Сервис» (Протокол №16/2016 (107) от 11 ноября 2016 года).

В этой связи, договор о закупках услуг по техническому обслуживанию котлов отопления на 2017 год с победителем тендера будет заключен после утверждения соответствующего годового плана закупок товаров, работ и услуг ТОО «КазМунайГаз-Сервис» на 2017 год.

Наименование Заказчика (Организатора): ТОО «КазМунайГаз-Сервис».
1. Наименование документа: объявление о проведении электронных закупок услуг по техническому обслуживанию климатического (кондиционерного) оборудования и систем/вентиляционных систем и оборудования способом запроса ценовых предложений под  №334455 на портале Tender.sk.kz.
2. Сумма, выделенная для закупок: 2 142 214 тенге без учета НДС.
3. Потенциальный поставщик, изъявивший желание участвовать в названных закупках способом запроса ценовых предложений, должен пройти регистрацию в информационной системе электронных закупок на портале Tender.sk.kz., получить электронную цифровую подпись (ЭЦП) и представить одно ценовое предложение, которое должно содержать следующие сведения и документы:
- наименование, фактический адрес потенциального поставщика;
- наименование, характеристики и количество поставляемых товаров (с указанием марки/модели, наименования производителя и страны происхождения), наименование и объем выполняемых работ, оказываемых услуг;
- место  сроки поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг;
- цену за единицу и общую цену товаров, работ и услуг, без учета НДС, с включенными в неё расходами, связанными с поставкой товара, выполнения работ, оказания услуг;
- электронную копию свидетельства о государственной регистрации потенциального поставщика;
- электронную копию лицензии (в случае, если условиями закупок предполагается деятельность, которая подлежит обязательному лицензированию);
- техническую спецификацию (в случае, если в объявлении о проведении закупок способом запроса ценовых предложений содержалась техническая спецификация и требование о представлении потенциальным поставщиком технической спецификации);
- электронные копии документов, подтверждающих соответствие статусу участника закупок (в случае, если проведение закупок предусмотрено среди потенциальных поставщиков, перечисленных в пункте 99 Правил закупок Холдинга).
4. Срок начала представления ценовых предложений - 18:00 часов 31 июля 2017 года.
5. Окончательный срок представления ценовых предложений - 10:00 часов 08 августа 2017 года.
6. Договор о закупках заключается в сроки от 10 до 25 календарных дней со дня подписания протокола итогов.
7. Дополнительную информацию и справки можно получить по телефону: 8 (7172) 97-43-36.
Всю необходимую информацию об информационной системе электронных закупок потенциальные поставщики могут получить на сайте: www.tender.sk.kz или обратиться по телефону: 8(7172) 55-22-66.
8. Представление потенциальным поставщиком ценового предложения является формой выражения его согласия осуществить поставку товара, выполнение работ, оказание услуг с соблюдением условий, предусмотренных в объявлении и проекте договора о закупках.
9. Перечень прилагаемых документов:

Документация

Протокол итогов
 


18 июля 2017   окончен

Арнайы киімді және аяқ киімдерді бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру

Арнайы киімді және аяқ киімдерді бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру 


Тапсырыс берушінің (Ұйымдастырушының) атауы: «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС
1. Құжаттың атауы: Tender.sk.kz порталында арнайы киімді және аяқ киімдерді бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы №332123 хабарландыру.
2. Сатып алуға бөлінген сома: 2 407 924,39 ҚҚС-ны ескермегенде  теңге.
3. Баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен аталған сатып алуға қатысуға ниет білдірген ықтимал жабдықтаушы Tender.sk.kz порталындағы электрондық сатып алулар ақпараттық жүйесінде тіркеуден өтуі, электрондық сандық қолтаңба (ЭСҚ) алуы және төмендегі мәліметтер мен құжаттарды қамтуы тиіс бір баға ұсынысын ұсынуы қажет:
- ықтимал жабдықтаушының атауы, нақты мекенжайы;
- жеткізілетін тауарлардың атауы, сипаттамасы және саны (маркасын/моделін, өндірушінің атауын және шығарған мемлекетті көрсетумен), орындалатын жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атауы және көлемі;
- тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету орны және мерзімдері;
- тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің ҚҚС ескерілмеген, тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге байланысты шығындар қосылған бірлік бағасы және жалпы құны;
- ықтимал жабдықтаушының мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің электрондық көшірмесі;
- лицензияның электрондық көшірмесі (сатып алу шартында міндетті лицензиялауға жататын қызмет көзделген жағдайда);
- техникалық сипаттама (баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен сатып алу туралы хабарландыруда техникалық сипаттама болған және ықтимал жабдықтаушының техникалық сипаттаманы ұсынуы туралы талап болған жағдайда);
- сатып алуға қатысушының мәртебесінің сәйкестігін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (сатып алуды Холдингтің Сатып алу қағидасының 99-тармағында аталған ықтимал жабдықтаушылар арасында өткізу көзделген жағдайда).
4. Баға ұсыныстарын ұсынуды бастау мерзімі – 2017 жылғы 18 шілде сағат 14:00.
5. Баға ұсыныстарын ұсынудың соңғы мерзімі – 2017 жылғы 25 шілде сағат 14:00.
6. Сатып алу туралы шарт сатып алу қорытындысы туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік 10 күннен 25 күнге дейінгі мерзімде жасалады.
7. Қосымша ақпаратты және анықтаманы 8 (7172) 97-43-44 телефоны арқылы алуға болады.
Ықтимал жабдықтаушылар электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі туралы барлық қажетті ақпаратты www.tender.sk.kz сайтында немесе 8(7172) 55-22-66 телефоны арқылы ала алады.
8. Ықтимал жабдықтаушының баға ұсынысын ұсынуы хабарландыруда және сатып алу туралы шарттың жобасында қарастырылған шарттарды сақтаумен тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға және қызметтерді көрсетуге келісім білдіру нысаны болып табылады.
9. Қоса берілетін құжаттардың тізбесі:
 

 

Объявление об электронных закупках
специальной одежды и обуви способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение


Наименование Заказчика (Организатора): ТОО «КазМунайГаз-Сервис».
1. Наименование документа: объявление о проведении электронных закупок специальной одежды и обуви способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение под  №332123 на портале Tender.sk.kz.
2. Сумма, выделенная для закупок:  2 407 924,39 тенге без учета НДС.
3. Потенциальный поставщик, изъявивший желание участвовать в названных закупках способом запроса ценовых предложений, должен пройти регистрацию в информационной системе электронных закупок на портале Tender.sk.kz., получить электронную цифровую подпись (ЭЦП) и представить одно ценовое предложение, которое должно содержать следующие сведения и документы:
- наименование, фактический адрес потенциального поставщика;
- наименование, характеристики и количество поставляемых товаров (с указанием марки/модели, наименования производителя и страны происхождения), наименование и объем выполняемых работ, оказываемых услуг;
- место  сроки поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг;
- цену за единицу и общую цену товаров, работ и услуг, без учета НДС, с включенными в неё расходами, связанными с поставкой товара, выполнения работ, оказания услуг;
- электронную копию свидетельства о государственной регистрации потенциального поставщика;
- электронную копию лицензии (в случае, если условиями закупок предполагается деятельность, которая подлежит обязательному лицензированию);
- техническую спецификацию (в случае, если в объявлении о проведении закупок способом запроса ценовых предложений содержалась техническая спецификация и требование о представлении потенциальным поставщиком технической спецификации);
- электронные копии документов, подтверждающих соответствие статусу участника закупок (в случае, если проведение закупок предусмотрено среди потенциальных поставщиков, перечисленных в пункте 99 Правил закупок Холдинга).
4. Срок начала представления ценовых предложений - 14:00 часов 18 июля 2017 года.
5. Окончательный срок представления ценовых предложений - 14:00 часов 25 июля 2017 года.
6. Договор о закупках заключается в сроки от 10 до 25 календарных дней со дня подписания протокола итогов.
7. Дополнительную информацию и справки можно получить по телефону: 8 (7172) 97-43-44.
Всю необходимую информацию об информационной системе электронных закупок потенциальные поставщики могут получить на сайте: www.tender.sk.kz или обратиться по телефону: 8(7172) 55-22-66.
8. Представление потенциальным поставщиком ценового предложения является формой выражения его согласия осуществить поставку товара, выполнение работ, оказание услуг с соблюдением условий, предусмотренных в объявлении и проекте договора о закупках.
9. Перечень прилагаемых документов:
 

Документация

Протокол итогов


04 июля 2017   окончен

Техникалық қызмет көрсету жабдықтар мен жүйелер / Желдеткіш жүйелер мен жабдықтар қызметтерді 2017 жылға баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру

Техникалық қызмет көрсету жабдықтар мен жүйелер / Желдеткіш жүйелер мен жабдықтар қызметтерді  2017 жылға
баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру

Жылыту қазандықтарына техникалық қызмет көрсету бойынша қызметтерді 2017 жылға баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу «Самұрық Қазына» ұлттық әл-ауқат қоры» акционерлік қоғамының Директорлар кеңесінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы №126 хаттама шешімімен бекітілген «Самұрық Қазына» ҰӘҚ» АҚ-тың және акцияларының (қатысу үлесінің) елу және одан көп пайызы меншік немесе сенімгерлік басқару құқығында тікелей немесе жанама ТҮРДЕ  «Самұрық Қазына» АҚ-қа  тиесілі ұйымдардың тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алу қағидасының 12-тармағына сәйкес және «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС Байқаушы кеңесінің шешімі (2016 жылғы 11 қарашадағы №16/2016 (107) хаттама) негізінде жүргізіледі.

Осыған байланысты сатып алу жеңімпазымен жылыту қазандықтарына қызмет көрсету бойынша қызметтерді 2017 жылға сатып алу туралы шарт «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС-ның 2017 жылға арналған тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді жылдық сатып алу жоспары бекітілгеннен кейін жасалатын болады.

Тапсырыс берушінің (Ұйымдастырушының) атауы: «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС
1. Құжаттың атауы: Tender.sk.kz порталында  Техникалық қызмет көрсету жабдықтар мен жүйелер / Желдеткіш жүйелер мен жабдықтар қызметтерді баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы №330081 хабарландыру.
2. Сатып алуға бөлінген сома: ҚҚС-ны ескермегенде 1 700 000 теңге.
3. Баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен аталған сатып алуға қатысуға ниет білдірген ықтимал жабдықтаушы Tender.sk.kz порталындағы электрондық сатып алулар ақпараттық жүйесінде тіркеуден өтуі, электрондық сандық қолтаңба (ЭСҚ) алуы және төмендегі мәліметтер мен құжаттарды қамтуы тиіс бір баға ұсынысын ұсынуы қажет:
- ықтимал жабдықтаушының атауы, нақты мекенжайы;
- жеткізілетін тауарлардың атауы, сипаттамасы және саны (маркасын/моделін, өндірушінің атауын және шығарған мемлекетті көрсетумен), орындалатын жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атауы және көлемі;
- тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету орны және мерзімдері;
- тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің ҚҚС ескерілмеген, тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге байланысты шығындар қосылған бірлік бағасы және жалпы құны;
- ықтимал жабдықтаушының мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің электрондық көшірмесі;
- лицензияның электрондық көшірмесі (сатып алу шартында міндетті лицензиялауға жататын қызмет көзделген жағдайда);
- техникалық сипаттама (баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен сатып алу туралы хабарландыруда техникалық сипаттама болған және ықтимал жабдықтаушының техникалық сипаттаманы ұсынуы туралы талап болған жағдайда);
- сатып алуға қатысушының мәртебесінің сәйкестігін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (сатып алуды Холдингтің Сатып алу қағидасының 99-тармағында аталған ықтимал жабдықтаушылар арасында өткізу көзделген жағдайда).
4. Баға ұсыныстарын ұсынуды бастау мерзімі – 2017 жылғы 04 шілде сағат 11:00.
5. Баға ұсыныстарын ұсынудың соңғы мерзімі – 2017 жылғы 13 шілде сағат 13:00.
6. Сатып алу туралы шарт сатып алу қорытындысы туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік 10 күннен 25 күнге дейінгі мерзімде жасалады.
7. Қосымша ақпаратты және анықтаманы 8 (7172) 97-43-36 телефоны арқылы алуға болады.
Ықтимал жабдықтаушылар электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі туралы барлық қажетті ақпаратты www.tender.sk.kz сайтында немесе 8(7172) 55-22-66 телефоны арқылы ала алады.
8. Ықтимал жабдықтаушының баға ұсынысын ұсынуы хабарландыруда және сатып алу туралы шарттың жобасында қарастырылған шарттарды сақтаумен тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға және қызметтерді көрсетуге келісім білдіру нысаны болып табылады.
9. Қоса берілетін құжаттардың тізбесі:

Объявление об электронных закупках
Услуг по техническому обслуживанию климатического (кондиционерного) оборудования и систем/вентиляционных систем и оборудования на 2017 год
способом запроса ценовых предложений


Закупки услуг по техническому обслуживанию котлов отопления на 2017 год способом запроса ценовых предложений проводятся в соответствии с пунктом 12 Правил закупок товаров, работ и услуг акционерным обществом «Фонд национального благосостояния «Самрук-Қазына» и организациями, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия) которых прямо или косвенно принадлежат АО «Самрук-Қазына» на праве собственности или доверительного управления, утвержденных решением Совета директоров акционерного общества «Самрук-Қазына» от 28 января 2016 года Протокол №126  (далее – Правила закупок) и на основании решения Наблюдательного совета ТОО «КазМунайГаз-Сервис» (Протокол №16/2016 (107) от 11 ноября 2016 года).

В этой связи, договор о закупках услуг по техническому обслуживанию котлов отопления на 2017 год с победителем тендера будет заключен после утверждения соответствующего годового плана закупок товаров, работ и услуг ТОО «КазМунайГаз-Сервис» на 2017 год.

Наименование Заказчика (Организатора): ТОО «КазМунайГаз-Сервис».
1. Наименование документа: объявление о проведении электронных закупок услуг по техническому обслуживанию климатического (кондиционерного) оборудования и систем/вентиляционных систем и оборудования способом запроса ценовых предложений под  №330081 на портале Tender.sk.kz.
2. Сумма, выделенная для закупок: 1 700 000 тенге без учета НДС.
3. Потенциальный поставщик, изъявивший желание участвовать в названных закупках способом запроса ценовых предложений, должен пройти регистрацию в информационной системе электронных закупок на портале Tender.sk.kz., получить электронную цифровую подпись (ЭЦП) и представить одно ценовое предложение, которое должно содержать следующие сведения и документы:
- наименование, фактический адрес потенциального поставщика;
- наименование, характеристики и количество поставляемых товаров (с указанием марки/модели, наименования производителя и страны происхождения), наименование и объем выполняемых работ, оказываемых услуг;
- место  сроки поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг;
- цену за единицу и общую цену товаров, работ и услуг, без учета НДС, с включенными в неё расходами, связанными с поставкой товара, выполнения работ, оказания услуг;
- электронную копию свидетельства о государственной регистрации потенциального поставщика;
- электронную копию лицензии (в случае, если условиями закупок предполагается деятельность, которая подлежит обязательному лицензированию);
- техническую спецификацию (в случае, если в объявлении о проведении закупок способом запроса ценовых предложений содержалась техническая спецификация и требование о представлении потенциальным поставщиком технической спецификации);
- электронные копии документов, подтверждающих соответствие статусу участника закупок (в случае, если проведение закупок предусмотрено среди потенциальных поставщиков, перечисленных в пункте 99 Правил закупок Холдинга).
4. Срок начала представления ценовых предложений - 11:00 часов 04 июля 2017 года.
5. Окончательный срок представления ценовых предложений - 15:00 часов 13 июля 2017 года.
6. Договор о закупках заключается в сроки от 10 до 25 календарных дней со дня подписания протокола итогов.
7. Дополнительную информацию и справки можно получить по телефону: 8 (7172) 97-43-36.
Всю необходимую информацию об информационной системе электронных закупок потенциальные поставщики могут получить на сайте: www.tender.sk.kz или обратиться по телефону: 8(7172) 55-22-66.
8. Представление потенциальным поставщиком ценового предложения является формой выражения его согласия осуществить поставку товара, выполнение работ, оказание услуг с соблюдением условий, предусмотренных в объявлении и проекте договора о закупках.
9. Перечень прилагаемых документов:


Документация

Протокол итогов

 


04 июля 2017   окончен

Мадақтамаларды бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру

Мадақтамаларды бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру

Тапсырыс берушінің (Ұйымдастырушының) атауы: «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС
1. Құжаттың атауы: Tender.sk.kz порталында Мадақтамаларды бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы №330092 хабарландыру.
2. Сатып алуға бөлінген сома: ҚҚС-ны  ескермегенде14 500  теңге.
3. Баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен аталған сатып алуға қатысуға ниет білдірген ықтимал жабдықтаушы Tender.sk.kz порталындағы электрондық сатып алулар ақпараттық жүйесінде тіркеуден өтуі, электрондық сандық қолтаңба (ЭСҚ) алуы және төмендегі мәліметтер мен құжаттарды қамтуы тиіс бір баға ұсынысын ұсынуы қажет:
- ықтимал жабдықтаушының атауы, нақты мекенжайы;
- жеткізілетін тауарлардың атауы, сипаттамасы және саны (маркасын/моделін, өндірушінің атауын және шығарған мемлекетті көрсетумен), орындалатын жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атауы және көлемі;
- тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету орны және мерзімдері;
- тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің ҚҚС ескерілмеген, тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге байланысты шығындар қосылған бірлік бағасы және жалпы құны;
- ықтимал жабдықтаушының мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің электрондық көшірмесі;
- лицензияның электрондық көшірмесі (сатып алу шартында міндетті лицензиялауға жататын қызмет көзделген жағдайда);
- техникалық сипаттама (баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен сатып алу туралы хабарландыруда техникалық сипаттама болған және ықтимал жабдықтаушының техникалық сипаттаманы ұсынуы туралы талап болған жағдайда);
- сатып алуға қатысушының мәртебесінің сәйкестігін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (сатып алуды Холдингтің Сатып алу қағидасының 99-тармағында аталған ықтимал жабдықтаушылар арасында өткізу көзделген жағдайда).
4. Баға ұсыныстарын ұсынуды бастау мерзімі – 2017 жылғы 04 шілде сағат 11:00
5. Баға ұсыныстарын ұсынудың соңғы мерзімі – 2017 жылғы 13 шілде сағат 12:00.
6. Сатып алу туралы шарт сатып алу қорытындысы туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік 10 күннен 25 күнге дейінгі мерзімде жасалады.
7. Қосымша ақпаратты және анықтаманы 8 (7172) 97-43-36 телефоны арқылы алуға болады.
Ықтимал жабдықтаушылар электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі туралы барлық қажетті ақпаратты www.tender.sk.kz сайтында немесе 8(7172) 55-22-66 телефоны арқылы ала алады.
8. Ықтимал жабдықтаушының баға ұсынысын ұсынуы хабарландыруда және сатып алу туралы шарттың жобасында қарастырылған шарттарды сақтаумен тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға және қызметтерді көрсетуге келісім білдіру нысаны болып табылады.
9. Қоса берілетін құжаттардың тізбесі:

Объявление об электронных закупках
грамот способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение



Наименование Заказчика (Организатора): ТОО «КазМунайГаз-Сервис».
1. Наименование документа: объявление о проведении электронных закупок грамот способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение под  №330092 на портале Tender.sk.kz.
2. Сумма, выделенная для закупок: 14 500 тенге без учета НДС.
3. Потенциальный поставщик, изъявивший желание участвовать в названных закупках способом запроса ценовых предложений, должен пройти регистрацию в информационной системе электронных закупок на портале Tender.sk.kz., получить электронную цифровую подпись (ЭЦП) и представить одно ценовое предложение, которое должно содержать следующие сведения и документы:
- наименование, фактический адрес потенциального поставщика;
- наименование, характеристики и количество поставляемых товаров (с указанием марки/модели, наименования производителя и страны происхождения), наименование и объем выполняемых работ, оказываемых услуг;
- место  сроки поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг;
- цену за единицу и общую цену товаров, работ и услуг, без учета НДС, с включенными в неё расходами, связанными с поставкой товара, выполнения работ, оказания услуг;
- электронную копию свидетельства о государственной регистрации потенциального поставщика;
- электронную копию лицензии (в случае, если условиями закупок предполагается деятельность, которая подлежит обязательному лицензированию);
- техническую спецификацию (в случае, если в объявлении о проведении закупок способом запроса ценовых предложений содержалась техническая спецификация и требование о представлении потенциальным поставщиком технической спецификации);
- электронные копии документов, подтверждающих соответствие статусу участника закупок (в случае, если проведение закупок предусмотрено среди потенциальных поставщиков, перечисленных в пункте 99 Правил закупок Холдинга).
4. Срок начала представления ценовых предложений – 11:00 часов 04 июля 2017 года.
5. Окончательный срок представления ценовых предложений - 12:00 часов 13 июля 2017 года.
6. Договор о закупках заключается в сроки от 10 до 25 календарных дней со дня подписания протокола итогов.
7. Дополнительную информацию и справки можно получить по телефону: 8 (7172) 97-43-36.
Всю необходимую информацию об информационной системе электронных закупок потенциальные поставщики могут получить на сайте: www.tender.sk.kz или обратиться по телефону: 8(7172) 55-22-66.
8. Представление потенциальным поставщиком ценового предложения является формой выражения его согласия осуществить поставку товара, выполнение работ, оказание услуг с соблюдением условий, предусмотренных в объявлении и проекте договора о закупках.
9. Перечень прилагаемых документов:

 

Документация

Протокол итогов

 

 


30 июня 2017   окончен

Имидждік бұйымдарды төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру



Имидждік бұйымдарды төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру


Тапсырыс берушінің (Ұйымдастырушының) атауы: «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС
1. Құжаттың атауы: Tender.sk.kz порталында  имидждік бұйымдарды төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы  №329601 хабарландыру.
2. Сатып алуға бөлінген сома: ҚҚС-ны ескермегенде 14 000 теңге.
3. Баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен аталған сатып алуға қатысуға ниет білдірген ықтимал жабдықтаушы Tender.sk.kz порталындағы электрондық сатып алулар ақпараттық жүйесінде тіркеуден өтуі, электрондық сандық қолтаңба (ЭСҚ) алуы және төмендегі мәліметтер мен құжаттарды қамтуы тиіс бір баға ұсынысын ұсынуы қажет:
- ықтимал жабдықтаушының атауы, нақты мекенжайы;
- жеткізілетін тауарлардың атауы, сипаттамасы және саны (маркасын/моделін, өндірушінің атауын және шығарған мемлекетті көрсетумен), орындалатын жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атауы және көлемі;
- тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету орны және мерзімдері;
- тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің ҚҚС ескерілмеген, тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге байланысты шығындар қосылған бірлік бағасы және жалпы құны;
- ықтимал жабдықтаушының мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің электрондық көшірмесі;
- лицензияның электрондық көшірмесі (сатып алу шартында міндетті лицензиялауға жататын қызмет көзделген жағдайда);
- техникалық сипаттама (баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен сатып алу туралы хабарландыруда техникалық сипаттама болған және ықтимал жабдықтаушының техникалық сипаттаманы ұсынуы туралы талап болған жағдайда);
- сатып алуға қатысушының мәртебесінің сәйкестігін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (сатып алуды Холдингтің Сатып алу қағидасының 99-тармағында аталған ықтимал жабдықтаушылар арасында өткізу көзделген жағдайда).
4. Баға ұсыныстарын ұсынуды бастау мерзімі – 2017 жылғы 30 маусым сағат 17:11.
5. Баға ұсыныстарын ұсынудың соңғы мерзімі – 2017 жылғы 10  шілде сағат 10:00.
6. Сатып алу туралы шарт сатып алу қорытындысы туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік 10 күннен 25 күнге дейінгі мерзімде жасалады.
7. Қосымша ақпаратты және анықтаманы 8 (7172) 97-98-47 телефоны арқылы алуға болады.
Ықтимал жабдықтаушылар электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі туралы барлық қажетті ақпаратты www.tender.sk.kz сайтында немесе 8(7172) 55-22-66 телефоны арқылы ала алады.
8. Ықтимал жабдықтаушының баға ұсынысын ұсынуы хабарландыруда және сатып алу туралы шарттың жобасында қарастырылған шарттарды сақтаумен тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға және қызметтерді көрсетуге келісім білдіру нысаны болып табылады.
9. Қоса берілетін құжаттардың тізбесі:
 

Объявление об электронных закупках
Имиджевой продукции  способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение


Наименование Заказчика (Организатора): ТОО «КазМунайГаз-Сервис».
1. Наименование документа: объявление о проведении электронных закупок имиджевой продукции  способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение под  №329601 на портале Tender.sk.kz.
2. Сумма, выделенная для закупок: 14 000 тенге без учета НДС.
3. Потенциальный поставщик, изъявивший желание участвовать в названных закупках способом запроса ценовых предложений, должен пройти регистрацию в информационной системе электронных закупок на портале Tender.sk.kz., получить электронную цифровую подпись (ЭЦП) и представить одно ценовое предложение, которое должно содержать следующие сведения и документы:
- наименование, фактический адрес потенциального поставщика;
- наименование, характеристики и количество поставляемых товаров (с указанием марки/модели, наименования производителя и страны происхождения), наименование и объем выполняемых работ, оказываемых услуг;
- место  сроки поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг;
- цену за единицу и общую цену товаров, работ и услуг, без учета НДС, с включенными в неё расходами, связанными с поставкой товара, выполнения работ, оказания услуг;
- электронную копию свидетельства о государственной регистрации потенциального поставщика;
- электронную копию лицензии (в случае, если условиями закупок предполагается деятельность, которая подлежит обязательному лицензированию);
- техническую спецификацию (в случае, если в объявлении о проведении закупок способом запроса ценовых предложений содержалась техническая спецификация и требование о представлении потенциальным поставщиком технической спецификации);
- электронные копии документов, подтверждающих соответствие статусу участника закупок (в случае, если проведение закупок предусмотрено среди потенциальных поставщиков, перечисленных в пункте 99 Правил закупок Холдинга).
4. Срок начала представления ценовых предложений – 17:11 часов 30 июня 2017 года.
5. Окончательный срок представления ценовых предложений - 10:00 часов 10 июля 2017 года.
6. Договор о закупках заключается в сроки от 10 до 25 календарных дней со дня подписания протокола итогов.
7. Дополнительную информацию и справки можно получить по телефону: 8 (7172) 97-98-47.
Всю необходимую информацию об информационной системе электронных закупок потенциальные поставщики могут получить на сайте: www.tender.sk.kz или обратиться по телефону: 8(7172) 55-22-66.
8. Представление потенциальным поставщиком ценового предложения является формой выражения его согласия осуществить поставку товара, выполнение работ, оказание услуг с соблюдением условий, предусмотренных в объявлении и проекте договора о закупках.
9. Перечень прилагаемых документов:


Документация


23 июня 2017   окончен

Арнайы киімді, аяқ киімдерді, жаймаларды және орамалдарды бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру



Арнайы киімді, аяқ киімдерді, жаймаларды және орамалдарды бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру 


Тапсырыс берушінің (Ұйымдастырушының) атауы: «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС
1. Құжаттың атауы: Tender.sk.kz порталында арнайы киімді, аяқ киімдерді, жаймаларды және орамалдарды бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы №327996 хабарландыру.
2. Сатып алуға бөлінген сома: ҚҚС-ны ескермегенде 5 069 193,14 теңге.
3. Баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен аталған сатып алуға қатысуға ниет білдірген ықтимал жабдықтаушы Tender.sk.kz порталындағы электрондық сатып алулар ақпараттық жүйесінде тіркеуден өтуі, электрондық сандық қолтаңба (ЭСҚ) алуы және төмендегі мәліметтер мен құжаттарды қамтуы тиіс бір баға ұсынысын ұсынуы қажет:
- ықтимал жабдықтаушының атауы, нақты мекенжайы;
- жеткізілетін тауарлардың атауы, сипаттамасы және саны (маркасын/моделін, өндірушінің атауын және шығарған мемлекетті көрсетумен), орындалатын жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атауы және көлемі;
- тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету орны және мерзімдері;
- тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің ҚҚС ескерілмеген, тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге байланысты шығындар қосылған бірлік бағасы және жалпы құны;
- ықтимал жабдықтаушының мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің электрондық көшірмесі;
- лицензияның электрондық көшірмесі (сатып алу шартында міндетті лицензиялауға жататын қызмет көзделген жағдайда);
- техникалық сипаттама (баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен сатып алу туралы хабарландыруда техникалық сипаттама болған және ықтимал жабдықтаушының техникалық сипаттаманы ұсынуы туралы талап болған жағдайда);
- сатып алуға қатысушының мәртебесінің сәйкестігін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (сатып алуды Холдингтің Сатып алу қағидасының 99-тармағында аталған ықтимал жабдықтаушылар арасында өткізу көзделген жағдайда).
4. Баға ұсыныстарын ұсынуды бастау мерзімі – 2017 жылғы 23 маусым сағат 10:00.
5. Баға ұсыныстарын ұсынудың соңғы мерзімі – 2017 жылғы 30 маусым сағат 10:00.
6. Сатып алу туралы шарт сатып алу қорытындысы туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік 10 күннен 25 күнге дейінгі мерзімде жасалады.
7. Қосымша ақпаратты және анықтаманы 8 (7172) 97-43-44 телефоны арқылы алуға болады.
Ықтимал жабдықтаушылар электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі туралы барлық қажетті ақпаратты www.tender.sk.kz сайтында немесе 8(7172) 55-22-66 телефоны арқылы ала алады.
8. Ықтимал жабдықтаушының баға ұсынысын ұсынуы хабарландыруда және сатып алу туралы шарттың жобасында қарастырылған шарттарды сақтаумен тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға және қызметтерді көрсетуге келісім білдіру нысаны болып табылады.
9. Қоса берілетін құжаттардың тізбесі:
 

Объявление об электронных закупках
специальной одежды, обуви, простыней и полотенец способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение


Наименование Заказчика (Организатора): ТОО «КазМунайГаз-Сервис».
1. Наименование документа: объявление о проведении электронных закупок специальной одежды, обуви, простыней и полотенец способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение под  №327996 на портале Tender.sk.kz.
2. Сумма, выделенная для закупок:  2 624 610,19 тенге без учета НДС.
3. Потенциальный поставщик, изъявивший желание участвовать в названных закупках способом запроса ценовых предложений, должен пройти регистрацию в информационной системе электронных закупок на портале Tender.sk.kz., получить электронную цифровую подпись (ЭЦП) и представить одно ценовое предложение, которое должно содержать следующие сведения и документы:
- наименование, фактический адрес потенциального поставщика;
- наименование, характеристики и количество поставляемых товаров (с указанием марки/модели, наименования производителя и страны происхождения), наименование и объем выполняемых работ, оказываемых услуг;
- место  сроки поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг;
- цену за единицу и общую цену товаров, работ и услуг, без учета НДС, с включенными в неё расходами, связанными с поставкой товара, выполнения работ, оказания услуг;
- электронную копию свидетельства о государственной регистрации потенциального поставщика;
- электронную копию лицензии (в случае, если условиями закупок предполагается деятельность, которая подлежит обязательному лицензированию);
- техническую спецификацию (в случае, если в объявлении о проведении закупок способом запроса ценовых предложений содержалась техническая спецификация и требование о представлении потенциальным поставщиком технической спецификации);
- электронные копии документов, подтверждающих соответствие статусу участника закупок (в случае, если проведение закупок предусмотрено среди потенциальных поставщиков, перечисленных в пункте 99 Правил закупок Холдинга).
4. Срок начала представления ценовых предложений - 10:00 часов 23 июня 2017 года.
5. Окончательный срок представления ценовых предложений - 10:00 часов 30 июня 2017 года.
6. Договор о закупках заключается в сроки от 10 до 25 календарных дней со дня подписания протокола итогов.
7. Дополнительную информацию и справки можно получить по телефону: 8 (7172) 97-43-44.
Всю необходимую информацию об информационной системе электронных закупок потенциальные поставщики могут получить на сайте: www.tender.sk.kz или обратиться по телефону: 8(7172) 55-22-66.
8. Представление потенциальным поставщиком ценового предложения является формой выражения его согласия осуществить поставку товара, выполнение работ, оказание услуг с соблюдением условий, предусмотренных в объявлении и проекте договора о закупках.
9. Перечень прилагаемых документов:

Документация


23 июня 2017   окончен

Имидждік бұйымдарды төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру

Имидждік бұйымдарды төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру


Тапсырыс берушінің (Ұйымдастырушының) атауы: «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС
1. Құжаттың атауы: Tender.sk.kz порталында  имидждік бұйымдарды төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы  №328052 хабарландыру.
2. Сатып алуға бөлінген сома: ҚҚС-ны ескермегенде 14 000 теңге.
3. Баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен аталған сатып алуға қатысуға ниет білдірген ықтимал жабдықтаушы Tender.sk.kz порталындағы электрондық сатып алулар ақпараттық жүйесінде тіркеуден өтуі, электрондық сандық қолтаңба (ЭСҚ) алуы және төмендегі мәліметтер мен құжаттарды қамтуы тиіс бір баға ұсынысын ұсынуы қажет:
- ықтимал жабдықтаушының атауы, нақты мекенжайы;
- жеткізілетін тауарлардың атауы, сипаттамасы және саны (маркасын/моделін, өндірушінің атауын және шығарған мемлекетті көрсетумен), орындалатын жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атауы және көлемі;
- тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету орны және мерзімдері;
- тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің ҚҚС ескерілмеген, тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге байланысты шығындар қосылған бірлік бағасы және жалпы құны;
- ықтимал жабдықтаушының мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің электрондық көшірмесі;
- лицензияның электрондық көшірмесі (сатып алу шартында міндетті лицензиялауға жататын қызмет көзделген жағдайда);
- техникалық сипаттама (баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен сатып алу туралы хабарландыруда техникалық сипаттама болған және ықтимал жабдықтаушының техникалық сипаттаманы ұсынуы туралы талап болған жағдайда);
- сатып алуға қатысушының мәртебесінің сәйкестігін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (сатып алуды Холдингтің Сатып алу қағидасының 99-тармағында аталған ықтимал жабдықтаушылар арасында өткізу көзделген жағдайда).
4. Баға ұсыныстарын ұсынуды бастау мерзімі – 2017 жылғы 23 маусым сағат 11:52.
5. Баға ұсыныстарын ұсынудың соңғы мерзімі – 2017 жылғы 30 маусым сағат 10:00.
6. Сатып алу туралы шарт сатып алу қорытындысы туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік 10 күннен 25 күнге дейінгі мерзімде жасалады.
7. Қосымша ақпаратты және анықтаманы 8 (7172) 97-98-47 телефоны арқылы алуға болады.
Ықтимал жабдықтаушылар электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі туралы барлық қажетті ақпаратты www.tender.sk.kz сайтында немесе 8(7172) 55-22-66 телефоны арқылы ала алады.
8. Ықтимал жабдықтаушының баға ұсынысын ұсынуы хабарландыруда және сатып алу туралы шарттың жобасында қарастырылған шарттарды сақтаумен тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға және қызметтерді көрсетуге келісім білдіру нысаны болып табылады.
9. Қоса берілетін құжаттардың тізбесі:

 

Объявление об электронных закупках
Имиджевой продукции  способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение


Наименование Заказчика (Организатора): ТОО «КазМунайГаз-Сервис».
1. Наименование документа: объявление о проведении электронных закупок имиджевой продукции  способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение под  №328052 на портале Tender.sk.kz.
2. Сумма, выделенная для закупок: 14 000 тенге без учета НДС.
3. Потенциальный поставщик, изъявивший желание участвовать в названных закупках способом запроса ценовых предложений, должен пройти регистрацию в информационной системе электронных закупок на портале Tender.sk.kz., получить электронную цифровую подпись (ЭЦП) и представить одно ценовое предложение, которое должно содержать следующие сведения и документы:
- наименование, фактический адрес потенциального поставщика;
- наименование, характеристики и количество поставляемых товаров (с указанием марки/модели, наименования производителя и страны происхождения), наименование и объем выполняемых работ, оказываемых услуг;
- место  сроки поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг;
- цену за единицу и общую цену товаров, работ и услуг, без учета НДС, с включенными в неё расходами, связанными с поставкой товара, выполнения работ, оказания услуг;
- электронную копию свидетельства о государственной регистрации потенциального поставщика;
- электронную копию лицензии (в случае, если условиями закупок предполагается деятельность, которая подлежит обязательному лицензированию);
- техническую спецификацию (в случае, если в объявлении о проведении закупок способом запроса ценовых предложений содержалась техническая спецификация и требование о представлении потенциальным поставщиком технической спецификации);
- электронные копии документов, подтверждающих соответствие статусу участника закупок (в случае, если проведение закупок предусмотрено среди потенциальных поставщиков, перечисленных в пункте 99 Правил закупок Холдинга).
4. Срок начала представления ценовых предложений – 11:52 часов 23 июня 2017 года.
5. Окончательный срок представления ценовых предложений - 10:00 часов 30 июня 2017 года.
6. Договор о закупках заключается в сроки от 10 до 25 календарных дней со дня подписания протокола итогов.
7. Дополнительную информацию и справки можно получить по телефону: 8 (7172) 97-98-47.
Всю необходимую информацию об информационной системе электронных закупок потенциальные поставщики могут получить на сайте: www.tender.sk.kz или обратиться по телефону: 8(7172) 55-22-66.
8. Представление потенциальным поставщиком ценового предложения является формой выражения его согласия осуществить поставку товара, выполнение работ, оказание услуг с соблюдением условий, предусмотренных в объявлении и проекте договора о закупках.
9. Перечень прилагаемых документов:

 

Документация


22 июня 2017   окончен

Еден жуатын машина бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру

Еден жуатын машина бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы хабарландыру

Тапсырыс берушінің (Ұйымдастырушының) атауы: «ҚазМұнайГаз-Сервис» ЖШС
1. Құжаттың атауы: Tender.sk.kz порталында еден жуатын машина бағаны төмендету саудасын қолданумен баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен электрондық сатып алу туралы №327750 хабарландыру.
2. Сатып алуға бөлінген сома: ҚҚС-ны ескермегенде 6 644 133,94 теңге.
3. Баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен аталған сатып алуға қатысуға ниет білдірген ықтимал жабдықтаушы Tender.sk.kz порталындағы электрондық сатып алулар ақпараттық жүйесінде тіркеуден өтуі, электрондық сандық қолтаңба (ЭСҚ) алуы және төмендегі мәліметтер мен құжаттарды қамтуы тиіс бір баға ұсынысын ұсынуы қажет:
- ықтимал жабдықтаушының атауы, нақты мекенжайы;
- жеткізілетін тауарлардың атауы, сипаттамасы және саны (маркасын/моделін, өндірушінің атауын және шығарған мемлекетті көрсетумен), орындалатын жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атауы және көлемі;
- тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету орны және мерзімдері;
- тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің ҚҚС ескерілмеген, тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге байланысты шығындар қосылған бірлік бағасы және жалпы құны;
- ықтимал жабдықтаушының мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің электрондық көшірмесі;
- лицензияның электрондық көшірмесі (сатып алу шартында міндетті лицензиялауға жататын қызмет көзделген жағдайда);
- техникалық сипаттама (баға ұсыныстарын сұрау тәсілімен сатып алу туралы хабарландыруда техникалық сипаттама болған және ықтимал жабдықтаушының техникалық сипаттаманы ұсынуы туралы талап болған жағдайда);
- сатып алуға қатысушының мәртебесінің сәйкестігін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (сатып алуды Холдингтің Сатып алу қағидасының 99-тармағында аталған ықтимал жабдықтаушылар арасында өткізу көзделген жағдайда).
4. Баға ұсыныстарын ұсынуды бастау мерзімі – 2017 жылғы 22 маусым сағат 11:00
5. Баға ұсыныстарын ұсынудың соңғы мерзімі – 2017 жылғы 29 маусым сағат 10:00.
6. Сатып алу туралы шарт сатып алу қорытындысы туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік 10 күннен 25 күнге дейінгі мерзімде жасалады.
7. Қосымша ақпаратты және анықтаманы 8 (7172) 97-43-36 телефоны арқылы алуға болады.
Ықтимал жабдықтаушылар электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі туралы барлық қажетті ақпаратты www.tender.sk.kz сайтында немесе 8(7172) 55-22-66 телефоны арқылы ала алады.
8. Ықтимал жабдықтаушының баға ұсынысын ұсынуы хабарландыруда және сатып алу туралы шарттың жобасында қарастырылған шарттарды сақтаумен тауарды жеткізуге, жұмыстарды орындауға және қызметтерді көрсетуге келісім білдіру нысаны болып табылады.
9. Қоса берілетін құжаттардың тізбесі:
 

машина поломоечная способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение


Наименование Заказчика (Организатора): ТОО «КазМунайГаз-Сервис».
1. Наименование документа: объявление о проведении электронных закупок машина поломоечная способом запроса ценовых предложений с применением торгов на понижение под  №327750 на портале Tender.sk.kz.
2. Сумма, выделенная для закупок: 6 644 133,94 тенге без учета НДС.
3. Потенциальный поставщик, изъявивший желание участвовать в названных закупках способом запроса ценовых предложений, должен пройти регистрацию в информационной системе электронных закупок на портале Tender.sk.kz., получить электронную цифровую подпись (ЭЦП) и представить одно ценовое предложение, которое должно содержать следующие сведения и документы:
- наименование, фактический адрес потенциального поставщика;
- наименование, характеристики и количество поставляемых товаров (с указанием марки/модели, наименования производителя и страны происхождения), наименование и объем выполняемых работ, оказываемых услуг;
- место  сроки поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг;
- цену за единицу и общую цену товаров, работ и услуг, без учета НДС, с включенными в неё расходами, связанными с поставкой товара, выполнения работ, оказания услуг;
- электронную копию свидетельства о государственной регистрации потенциального поставщика;
- электронную копию лицензии (в случае, если условиями закупок предполагается деятельность, которая подлежит обязательному лицензированию);
- техническую спецификацию (в случае, если в объявлении о проведении закупок способом запроса ценовых предложений содержалась техническая спецификация и требование о представлении потенциальным поставщиком технической спецификации);
- электронные копии документов, подтверждающих соответствие статусу участника закупок (в случае, если проведение закупок предусмотрено среди потенциальных поставщиков, перечисленных в пункте 99 Правил закупок Холдинга).
4. Срок начала представления ценовых предложений – 11:00 часов 22 июня 2017 года.
5. Окончательный срок представления ценовых предложений - 10:00 часов 29 июня 2017 года.
6. Договор о закупках заключается в сроки от 10 до 25 календарных дней со дня подписания протокола итогов.
7. Дополнительную информацию и справки можно получить по телефону: 8 (7172) 97-43-36.
Всю необходимую информацию об информационной системе электронных закупок потенциальные поставщики могут получить на сайте: www.tender.sk.kz или обратиться по телефону: 8(7172) 55-22-66.
8. Представление потенциальным поставщиком ценового предложения является формой выражения его согласия осуществить поставку товара, выполнение работ, оказание услуг с соблюдением условий, предусмотренных в объявлении и проекте договора о закупках.
9. Перечень прилагаемых документов:


Документация


Протокол итогов

 


Наименование юр. лица :
Юридический адрес :
РНН:
ФИО директора:
Контактный телефон:
На страницу: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11